Men jucho.

Min Mod har insjuknat i magäckelsjukjävel. Juuu.
Vad är det med alla sliskade magar nuförtiden? Kan dom sluta sliska ur!
Fy fan vad jag hatar denna sjukdom, det bara sprutar ut ur bajshålet och ännu värre ur munnen. Jucho !
Man ska väll inte vara allt för negativ, man vet ju aldrig om man själv insjuknar men jag är så förbannat känslig av mig.
Jag kan lova att om den minsta loppa skulle hoppa förbi mig skulle jag till 100% bli nersmittad så jag tror med största sannolikhet att jag blir magsjuk när en hel mamma är det, under samma tak desutom.
Typist, då var det bara å vänta på att spyan ska dyka upp då.
I alla fall så blir det kul ikväll, förhoppningsvis :D

Kommentarer
Postat av: jollepolle

Fy fan vad jag hatar denna sjukdom, det bara sprutar ut ur bajshålet och ännu värre ur munnen.





HAHAHAHA fyfan va komiskt!

2009-03-23 @ 19:30:45
Postat av: Carro

Vadå. Haha ?

Det är ju sant.

2009-03-24 @ 18:48:33

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0