Min Lördag, vilket dilemma.

I torsdags efter skolan var det enda jag hörde från alla hur jävla peppade dom var inför BJ springparty senare på kvällen.
Eftersom jag inte hade köpt någon biljett pågrund av en massa saker var det ju klart att jag inte skulle gå.
Självklart kommer då alla och säger att man kan komma in utan biljett, och som Vickan sa : Varför ska du sitta hemma när typ hela värden är på Bj? Hur kan man då banga :)
Runt klockan tio stod vi i kön för att komma in, och det var en jävla tur för oss att vi var där så pass tidigt för fy fan va mycket folk det kom sen. För mycket ! Om man köpte sig en liten drink gick det inte inte att komma längre än MAX 2 m innan den var utspilld.
Klockan 3 var jag hemma och fick panik för skulle upp igen klockan 6, helt död. Jööö.
Och idag har jag mina vanliga ångestattacker igen.
För det första har jag blivit bjuden på fest i Heby, för det andra har jag blivit bjuden på fest i Västerås & för det tredje har alla mina vänner spelkväl hos Jonet som skule vara jättetrevlit. Aja, jag hinner noog med allt. Bra !
P.S ingen magsjuka än...



Cheepo <3

Kommentarer
Postat av: Vick

vad ska man säga hahahahahah såå jävla klockrent alltihop! I <3 IG prov

2009-03-21 @ 16:27:09
Postat av: Carro

Hahaha fy fan så pissit. Aldrig mer.

2009-03-22 @ 13:02:53
Postat av: Faanny

Är det krig på din header ?

2009-03-22 @ 21:34:35
Postat av: Carro

Krig ? Nej fy fan, det är In Flames på P & L.

U n d e r b a r t !

2009-03-23 @ 17:32:39
URL: http://pallopin.blogg.se/
Postat av: fanny

nej de är ju krig

2009-03-27 @ 21:47:47
Postat av: Carro

Äch men ta dej nånstans. Se det som ett jävla krig då, krigälskare.

2009-03-28 @ 16:32:37
Postat av: Faaaaahlsan

Inte jag som har krig på min header;) cjuti småtti krig header ^^

2009-03-28 @ 16:37:44

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0