Hej.

Idag är det Lördag, deppad lördag. Sjukt otaggad. Men what to do.
Igår var det fredag och redan en vecka på praktiken, pjuhh.
Sista lektionstimmen ringde min vän Daniel upp mig och bjöd in mig på middag med han och Niklas och alla deras vänner, as trevligt. Fläskfile, klyftpotatis och beabea, lite misslyckad beasås bara. Efter några drinkar är det inte lätt att skilja på 1 1/2 dl vatten och 1 1/2 liter vatten. För det var nämligen jag som tog på mig uppdraget att göra den där förbannade såsen som blev soppa.
Jag och Danne fick iden om att kötta i lite mjöl som förhoppningsvis skulle göra "såsen" lite tjockare. Fy fan va mycket äckelklumpar det blev, det var bara att sila skiten. Inge tjockare blev den heller. Då var bara att knata fram till Konsum och köpa en ny, färdig, på burk! Jävlit mycke enklare :)

                     ---------------------------------------

Sitter här med stink luktande rök hår från gårdagen och utslitet nagellack, inte konstigt att jag är otaggad.
Måste ta en dusch !
Sen måste jag ringa Millerillen för ikväll äre fest på Gästis.

Hare.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0