det må jag säga.

Imorse när jag vaknade var jag jätte glad.
Jag hade min Kalle på högersidan och solen åt vänster.
Andra veckan och andra dagen på praktiken idag också, när jag hoppade på bussen in till Upssala kan jag lova att bussgubben inte var lika glad som jag i alla fall.
Jag gick på och sa glatt Hej, lite väl högt som det alltid brukar bli och fick inget svar tillbaka. Nehepp tänkte jag, tjurig! Men efter ytterligare någon sekund höjer han solbrillorna och kollar på mig och säger - Ser det ut som jag har en bra dag eller? Va?
Hahaha och hur fan skulle jag kunna veta om den jäveln hade en pissig dag eller inte. Vilket prucko.
Väl framme i Uppsala och på plats på min praktik fick jag i uppgift att styla om skyltdockorna, riktigt kul var det, dom blev assnygga och jag kämpade med deras otympliga fettiga hår men fick tillslut till ett par tjusiga frillor.
Självklart ska det komma in en sliskad tjej och bli helt upp över öronen förälskad i dockans hårfärg och hon börjar fippla och pilla. Helt plötsligt sliter hon av hela skiten så den stackars dockan står där helt skallig och blek. Hon sätter på sig peruken framför spegeln och kollar hur hon skulle passa i den rödlätta färgen.
OFTA man gör så? Ofta man tar av håret på dockan och sätter det på sig själv? Guuud. Så var hela frisyren förstörd. Dagens andra prucko.
Mahaha va komiskt.
Nu ska jag slå mig ner i soffan och kolla vem hon, Rosing väljer.

Hej .

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha komiskt! Men vart har du praktik nu?

2009-04-01 @ 14:47:15
Postat av: viick

men hahah vikken jäävla gubbjävel! finns de verkligen sånna knäppa? otroligt

2009-04-02 @ 19:07:18
Postat av: viick

de e ju bra att ngn e glaad iaf, för tuusaan!lr hur småtti? :D:D

2009-04-02 @ 19:09:08
Postat av: Carro

Ja, jevla gubbe asså !

Ja, jag är alltid på topp :D

2009-04-03 @ 16:21:01

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0