Hellow.

Men juuuu, jag bröt min nagel. Det är ju typist, jag som precis gjort dom. Dålit!
Hoppas jag får tid till att sätta dit en ny imorrn.
Idag var en lugn dag i skolan med bara en lektion - må bra kurs. Rätt komiskt på dagens lektion idag måste jag säga. Alla fick en uppgift där man skulle skriva ner en grej på tavlan som får en att må rikigt bra, den där känslan då man mår som bäst. Alla skrev något i stil med - När jag har allt under kontroll mår jag som bäst eller när jag är helt frisk och kry mår jag bra. Men det första som slog mig var godis. När jag är riktigt sugen på godis och då menar jag riktgt sugen och får småtta i mig nått småttigotti, då mår jag jävlit bra.
Visst mår man väl bra av att vara frisk och när solen skiner eller vara med vänner och pojkvännen men det hör ju till. & jag tänker på godis. Mohaha. Komiskt!
 I alla fall så tog sig jag, Bellabella & Josse & lite Linn gick ner på staden för en spendera pengarna runda efter dagens lektion. Som tur var blev det inte allt för mycket spenderat, a gift till Vickan på lördag och en cjutig liten klänning till mig som jag kan ha på mig på lördag, men gud så perfekt!
Om nästan exakt 30 minutos kommer Smalin hit för en enkel liten middag och sen blir det tvn ikväll igen.
Det må jag säga att jag inte vill bo ensam.
Ha det bra alla sliskare.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0