I djeas hem.

Tredje dagen i den lånade lägenheten idag och jag känner mig som en liten cjutig hemmafru.
Har precis varit och handlat till kvällens middag som får bli ost & skinkpaj som jag även ska bjuda Linn och Malin på när dom kommer hit efter träningen. Undra hur man gör en ost & skink paj? Jööö. Aa just det ja, alla ingredienser till pajen för tre personer kostade 257 :-. Fy i helvete vad dyrt, jag ska aldrig mer handla mat, fast det verkar ju rätt sliskat men usch, stackars ekonomi.
Ikväll blir det bänkat framför tvn för oss. En ny säsong av DESPERATA HEMMAFRUAR, småtiiii ! Åsså klockan 8 Linda Rosings program sjukt pinsamt men jävlit komiskt.
Förövrigt ringde Kallen mig sent i går kväll och berätta att allt var bra men att vädret var kasst och det inte var så fint och att det typ tog tjugo minuter för dom att nå minsta civilistion. Typist. Bara två veckor kvar tills han komer hem nu, eller bara och bara men men jag klarar mig noooog.
Nu ska jag städa, hej då.


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0