Att matvaror kunde vara så komiska.

Idag har varit en jävlig dag, fast bara till en början.
På torsdag ska ju jag & några från klassen till Sthlm och sminka på en modevisning, och det ska bli förjälva roligt.
MEN det tycker inte vissa sliskare i klassen som klagar ur sig och sviker. Och det suger.
För på visningen ska 39 st modeller både sminkas och bli stylade i håret på tre timmar vilket kommer bli lite panik nu när vi bara är 14 st. Därför fick jag & Josse kuta runt som illrar i skolan för att leta på frisörklasserna och fråga om det var någon som kunde bidra med lite hjälp, två stycken fick vi i alla fall att ställa upp, vilket är bättre än ingenting, och jag ska ha hört att killen ska vara superproduktiv, asbra!

Efter skolan hämtade Moden upp mig för lite sällskap med foodslinsshoppingen.
Asså, hahaha det må jag säga att det finns roliga grejjer i en matbutik.

          

           det här var en potatis och fan så lika Sid den var från Ice Age !

          

           åsså hitta jag en kattfisk, den var ascjutig.

          

Mahaha det här var komiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag fattar inte vart du får allt ifrån carolajna! Älskar att läsa din blogg :)

Dessutom så måste vi gå och se den nya ice age filmen när den nu har premiär! SMÅTTI

2009-05-05 @ 11:08:11
Postat av: Carolajna

Åh tack din cjuting :)

Men VAA ? ofta det kommer en till, småttijävlasmått, den måste vi gå på.

2009-05-05 @ 17:24:17
URL: http://pallopin.blogg.se/
Postat av: Fia

hahaha du är så rolig carro!

2009-05-05 @ 17:36:32
Postat av: Carolajna

Mihihi man blir som man umgås brukar det väll låta :P

2009-05-05 @ 17:45:48

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0