Bad.

Komiskt.
Livräddningen i dag gick sämst, jag sjönk. Jävla crap.
Långdyket blev det inget av för jag kunde inte dyka.
& för VG skulle man hoppa från trapolinen och göra en stilig volt, men jag misslyckades så jävla hårt och fick magplask så jag började grina. Jag har aldrig varit med om en sådan smärta asså.
Hahaha gud va komiskt.
Men i alla fall så fick jag MVG för undervattensimmet, Yes!
Och inte nog med allt så råkade jag dumpa min kamera i vattnet också, vilket jävla synd tänkte jag då, men superkamera som den verkar vara mår den bärre än någonsin, en liten uppfrächning sådär.

Eftersom dagens enda lektion var idrott passade jag & Jossen på att stanna kvar och leka runt lite. Askul.

      

       

      
           stekt kycklingfile. Haha gott!

      
           Utebadet var konstigt nog öppet, svinkallt!

kul kul kul och jätte jätte gott.


Kommentarer
Postat av: joss

haha juoh, äckel mat!

2009-05-29 @ 07:36:11
Postat av: viick

hahahd de låter verkligen som att ni har haft det kulkulkul&jättejätte gott! hahhahahah ;D

biig loove

2009-05-29 @ 11:57:33
Postat av: Carro

Haha aa det var småtti kul och bara lite gott, bara tsasikin var god fressten :P <3

2009-05-29 @ 15:55:59

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0