Linnéskolan, no more.

Eftersom min skola läggs ner nu till sommaren och kommer att användas till något bättre hade vi idag en avskedsdag, -Linnédagen.
Jag längtar så jäkla mycket tills i höst då vi börjar på Fyrisskolan med våra helt sprillans nya lokaler, så jävla småttit !
Idag började dagen i alla fall med tipspromenad och sen lite fika, godisregn som innehöll mestadels klubbor som gick i kras när dom föll i marken, helt onödigt men allt annat småttit var ju gott. Det må jag säga att jag & Josse var helt galna, haha ! Sen var det meningen att vi skulle spela minigolf vilket vi inte hann med bara för att vi sprang runt under godisregnet för länge och snappa åt oss allt candy. Det var kul !

            

           

               jävlit fint väder idag : )



|Just idag om exakt ett år, då får jag ha min studentskiva, åhh!|


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0