s m å t t i .

Hej.
Idag är det jätte fint väder ute, småtti. Idag fick jag toppen betyg på min kurs, ännu mera småtti. Idag tog jag och CjutiVickan en stor fet mjukglass på stan, multimyckesmåtti. Idag efter att vi ätit upp den stora feta mjukglassen blev vi så otroligt sugna på food så vi gick till Little Italy och svulla pizza, så jäkla mycket småttigotti. Nu ska jag dra min kos till Kallen och mysa lite, åh så mycket småtti. Gud vad jag älskar mitt ord !

       

        
         cjutig tunga !

Kommentarer
Postat av: viick

vi hade de SÅÅ mysigt,cjuti:D!

big love<3

2009-05-13 @ 15:50:03
Postat av: viick

förresten här är elviskopian-

DFCX74A" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=KGEDFCX74A

KIKA HEELA:D, han e helt otrolig och SNYGG! ;)

pussili!

2009-05-13 @ 15:52:12
Postat av: viick

märkte att de inte funka och klicka för att få fram klippet:/.

skriv american talent Elvis så ser du :D

2009-05-14 @ 08:41:45
Postat av: Carro

Hahaha, asså du är rolig du.

Nej fy tusan, han ser ut som en slemmig gammal gaylord fö fan. Haha men jävlit duktig må jag säga, jag gilade han som imiterade Brittan mera jag :P

2009-05-14 @ 16:16:49
Postat av: joss

vad fick du för betyyyg pallopin :D?

2009-05-16 @ 13:43:43

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0