skolkampen.

Skolkampen idag, Jävlar vad alla skolor satsar.
Det håller säkert på i full gång nu men det var alldeles för tråkigt så jag åkte hem. Typist. I alla fall så stannade jag kvar och såg på två av Linnéskolans innebanymatcher, vann båda, bra där !
Innan bussen hem åt jag, Vickan & Josse självklart våra årliga sallader som vi alltid har med oss också,
så mysit.

            

            

            

Imorrn är det simmning & livrädding & långdyk på idrotten, herreguud. Katastrof!
Det blir noooog bra..

Hare bra, nu drar jag mig till Kallen i Heby och myser runt lite.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Ja det var jätte länge sen !

Det är bara bra med mig, själv ?

Kram

2009-05-28 @ 09:33:15
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0