Studentfest på Stadsteatern.

Igår hade Millan och hennes klass deras studentskiva med filmtema.
Ja, Komisk kväll..

     
       Malin & Linnéa som smurfar.
     
       smurf, nasse, snowvit & catwhoman.
     
       Jag & Fia som Nasse och Ior. |asvarmt om fotslingarna|
     
       Jag och Millerill som blev - Klassens Kolibri .
     
      

Det roliga var att vi märkte när vi kom in att det bara var vi som i stort sätt var satsigt utklädda.
As tråkiga folk man tycka men istället fick ju vi glänsa och det var vi värda.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ska man klä ut sig ska man göra det ordentligt,

annars kan man lika gärna skita i det : )

2009-05-30 @ 16:07:02
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: jollepolle

åh va cjuuutig du va caroliin haha!

vadå klassens kolibri? haha

2009-05-31 @ 13:51:03
Postat av: Carro

Ah jag vet , annars jävlar äre ingen vits! haha



Åh tack så mycket, å tack för lånet ;)

Jadu? Hon är väl antagligen som en sån fågel eller nåt :P haha

2009-06-01 @ 09:03:08
Postat av: Malin

hahahaha man ser linneas nipple på den näst sista bilden ;)

2009-06-08 @ 08:51:04
Postat av: Carro

haha ja jag vet. Komiskt! Det är småttihet ju .

2009-06-11 @ 15:12:29

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0