Igår.

Gårdagen blev lika småttad som jag hoppats på.
Klockan tio.00 var vi på plats i slottsbacken och började lite mjukt med våran cjutiga champagnefrulle, inte för att jag deltog så värst mycket i champagnedrickandet kanske för det smakar äckelbajs men jag köpte pringles och drack mina småttiga drickor istället.
Lite smått imponerad var jag av Chinees champagne faktiskt, den hade guldflingor i sig, och dom var riktiga, det kunde man känna på tasten.
Träffade mycket trevligt folk och två barer han vi invadera också, fast det är en annan historia. Haha .
Klockan sex var vi hemma hos Linot och satte igång våran grillning, jävlit gott vare, och några timmar senare ändå kallade en fest. Den sög stenhårt men är det Valborg så är det !

      
      
      
      
      
      
      


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0