Jag & Moden på äventyr

Igår hade jag och lilla Modeloden en heldag på staden med shopping och svullning på Tzatsiki.
Jag må säga att jag inte är mycket för lite dyrare foodsling.
Tacka vet jag Pizza med kebab på där det bara dryper fett och man blir helt nersliskad, det är gott det.
Igår på den där restaurangen beställde jag någon rätt kallad sovolaki som = köttspett med klyftpotatis.
Helt jävla omöjligt att dra köttet från det dära spättet, det flög över hela restaurangen och klyftpotatisarna var in sliskade i någon dum tomatsås men tzatsikin den var så jävla god att, ja fy tusan helt enkelt så god den var.
Men det var trevligt i alla fall.

               
           
             

det var småttifint där måste jag säga, bara lite dålit att vattnet lukta gammal kräftstjärt,
men annars var det ju hur jävla småtti som helt  :)


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha... Mycke klagning må jag säga :)

2009-05-04 @ 18:12:44
Postat av: Carolajna

Jöööö, bara bra klag :D

2009-05-04 @ 19:38:10
URL: http://pallopin.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0