hej.

Igår skjutsa Modslingen mig till Västerås för att hämta lite grejjer hos Kallen, ännu fler saker från hans cjutiga Mormor Barbro som hon lämnat där. Mycket snäll må jag säga.
När Moden åkt hem igen drog vi till Richard och kolla på film, för en gångs skull fick jag välja och Pirates of the Caribbean 1, ett är mycket viktigt, de andra suger, fick det i alla fall bli. Min & Linns gamla goding. Jävlit bra film det där.
Haha, I can´t swim, min lilla neger och det perfekta dyket. Småttit.
Fixade Spotify till mig gjorde vi också, jävlit småttit!

Nej, nu ska jag nöta på Lost igen, bara tre avsnitt kvar nu sen äre femte säsongen som gäller .


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0