Sucki Ducki Ferre.

Igår var det Partaj i T-sjö, det sög som vanligt. Jag BORDE ha lärt mig att det alltid gör det vid det här laget. Men Men. 
Det var i alla fall supertrevligt på de två förfester vi var på innan. Småtti !
På natten nångång när mina cjutiga små vänner Milerill & Josefajnon som tyvär inte var bjudna (typiiiiisst!!!) skulle hämta mig, Aja skitsamma, lång jävla irriterande historia, Millan You know what I mean..
Ja det må vi säga.

      
        Vickan & Jag hos Jossii före.

      
        Jag stötte på min gamla vän LillJoel på förfest 2.

      
        Vickan & Jag & Sabajno :)

Kommentarer
Postat av: Millan

oh yes, I know what you mean Carolino !!!

2009-05-17 @ 16:17:28
Postat av: Carro

Jävla sliskare !

2009-05-18 @ 17:32:14

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0