Skolkbjörn.

Oj oj oj, mina stackars höftben är fortfarande mosade sen helgens sova ute på ett slsikit liggunderlag, helt röda.    Mm, sånt man får ta!
Igår efter skolan åkte jag hem till Kallen och tusan va kreativa vi blev.
Vi rev ut i stort sett hela hans rum och gjorde en grovstädning. Det behövdes verkligen, Jucho!
Sen rev vi ner allt på ena väggen och montera upp hans nya projektor, blev rikting najs och invigde gjorde vi med att titta på Pineapple Exress, så jävla rolig film. Den måste du se Linn !


Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa jag vill se den filmen!

Den verkar kul faktiskt, han det där krullot är ju med.

2009-05-12 @ 20:08:13
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: Carro

Aa jag vet, han är så jävla klockren :D

2009-05-13 @ 14:12:07

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0