krångelbjörn.

Vaknade upp in Heby bredvid cjutingen idag, för det första så hade jag som vanligt en oerhörd sovmorron till klockan 12 och för det andra, eller det finns inget för det andra för det är bara löjligt mitt för det andra. Aja, skitsamma.
Det var i alla fall aldeles för fint väder för en sliskig lektion.
Igårkväll gick jag och Kallen för att hyra en film, jag lyckades övertala han om att se bröllopsduellen som jag länge velat se. Men det var en ny kärring som tydligen var yr i huvet som hade börat jobba på ICA, eller egentligen var hon inte yr i huvet, hon var bara ny, jag lyckades få ny till yr i huvet, aja, hon var i alla fall dålig. Hon hade lyckats hyra ut den filmen till någon annan utan att hon visste om det så vi vart tvugna att hyra en ny film som vi då skulle få gratis pågrund av allt krångel, lätt värt. Istället tog vi Patrik 1,5 som var mycket komiskt, men det ända Kalle kunde säga under hela filmen var - Jävla bögfilm, Jävla bögfilm. Äsch da, jag tyckte det var svinkomiskt jag.


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha. Så skulle nog Jon ha sagt om jag såg den med honom också..

2009-05-26 @ 09:46:14
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: Carro

Bögfobier to the max. Haha

2009-05-26 @ 15:45:49

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0