Fredag den 13:e

Olycksdagen. Har aldrig råkat ut får nån otur just idag så fuck it.
Tills idag...
Skulle gå till bussen för att åka hem ifrån skolan. Tyckte jag verkligen gick ut i tid.
Bara någon meter ifrån busshållsplatsen kommer bussen och kör förbi, och jag missar den.
Jag missar aldrig bussen.
Sätter mig ner och väntar på nästa och tar dagens Metro och börjar läsa.
Står förstås om fredag den 13:e och den vanligaste oturen folk brukar ha just idag är såklart att missa bussen precis på håret.
Haha Typist !

När jag är hemma i Våla åker jag en snabbis till solariet.
Parkerar cykeln och går in.
När jag är färdig med mitt solande går jag ut och upptäcker att cykeljäveln är borta.
Åh typist, och jag börjar gåå hem! Ser då efter någon meter att cykeln ligger slängd i diket, phuu tur.
Jag hade glömt tagit ur nyckeln ur låset när jag gått in. Haha jööö.

Nu ska jag straxt dra till Kallen, får väll se hur det går .
Hej sålänge !


Kommentarer
Postat av: jossiii

haha men carro då :)

2009-11-13 @ 15:53:34
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0