måndag .

Så var höstlovet slut.
Helgen var lung. I lördags så var jag hela dagen med Moden i Valbo & Gävle och shoppade lite. Senare på kvällen kom KalleBallen och hämta upp mig och sen drog vi vidare till Värrerårre. Mycket planering om nästa helg då jag och Kalles family ska åka ända till Karlsborg och hälsa på i lumpen och gratulera till det klarade baskerprovet. Mycket bra !

Idag började jag 12.00, skön start må jag säga.
Hade iochförsig småföretagande prov som gick som det gick. Men jööööö, vem bryyyyr sig!! Suger.
Nu ska jag bläddra igenom skolkatalogen som jag hämtade ut idag, så nu har jag att göra i någon timme. Sååååå komiskt . Älskart !

     

 

Kommentarer
Postat av: Fiaa

du ska inte med och gratta linn och jonet alltså..?

2009-11-03 @ 12:25:04
URL: http://elsoen.blogspot.com
Postat av: Carro

joooooåååådaaaa :D

2009-11-03 @ 16:55:14

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0