Mässa i Sthlm .

Var på Älvsjömässan idag med några flikkor från klassen.
Dock så var vi ju där fel dag, det söööööög idag då det var hälsomässa.
Vi skulle ju såklart vara där imorgon så det är SM i MakeUp. Tyyyypist !
Friskis&Svettis, Viktväktarna, Naturgodis, Bantningspiller, Nyttiga drycker och muskelbyggande pulver.
Ne fy fan, inget för mig.
Jag & Vickan hittade i alla fall en ynka liten monter där det såldes fina chokladpraliner, 5:- mässpris var det också, så där spenderade vi våra pengar. Haha .

Nu är det dags för sängen, ska upp om nån timma igen. Phuuu.
Klockan 5.00 drar vi till Karlsborg och besöker cjutingen.

     
     


Kommentarer
Postat av: jossii

haha jättesmiiile på Lino :D

2009-11-06 @ 22:16:29
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: Linn

Ha ha ha Carolino på hälsomässa, jag tror nog du kom jävligt fel. Men va fan.. vem vill gå på det, verkar ju skittråkigt.. Ses imorgon <3

2009-11-06 @ 22:52:05
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha I know, bara nyttigheter överrallt !

Not for lilla me :P



Hhaa , jag vet :D

2009-11-08 @ 15:16:51

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0