Torsdag.

Satan I Gatan va förbannade trött jag är på det är vädret.
Det är kålsvart och regnar när man vaknar och det är likadant när man ska sova.
Fasiken, kan det bara sluta regna & komma lite snö eller?!

Torsdag idag i allafall, redan.
Praktik som vanligt. Sminkade Claudia idag, nervös var jag en aning kan jag säga men det gick faktiskt riktigt bra ! Phuu.

Igår gick jag fressten en sväng på stan och hittade en grymt snygg kofta på BikBok, men föööör dyr så inget köp blev av.
Men imorse går jag förbi en stor skylt där det strår, : 30% på alla varor idag. Smutt!


     
     
                 HAHA ...

Kommentarer
Postat av: viick

haha sköningar!

2009-11-20 @ 08:47:28

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0