14/10

Tänk så fin hösten kan vara, inte bara då alla rödoranga färger på träden eller ska man säga på marken eftersom det är där all löv ligger för tillfället.
Tänk bara alla kläder, allt som kommer in i butikerna på hösten är fint. Stora stickade koftor & stora sjalar som värmer och alla snygga boots.
Tänk och mixa allt då. Tänk va tjusigt att hoppa omkring i dom där röda löven i ett par ursnygga boots och en stor varm kofta. Georgeous !
Men ändå så hatar jag hösten mest av allt!
Det har precis varit sommar och det är varmt ute, jag älskar värme. & helt plötsligt, som idag snöade det. Svinkallt!
I och försig gillar jag väl vintern på sina håll också, besöka alla mysiga vinterorter och åka skidor som en galning ner för alla svarta backar. Kul !
Jag tror jag är en otroligt possitiv människa, försöker vara i alla fall. Men ibland är det inte alltid lika lätt, och jag syftar inte på någon jävla höst eller vinter !!! Jag blir så otroligt less. Men men !

     
      Jag har i alla fall plockat ekollon !

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tror nog att det är kastanjer du plockat, eller ?

2009-10-14 @ 20:49:11
Postat av: Linn

Mohahah ja det är kastanjer!!!

2009-10-14 @ 22:01:55
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha neeeeeej, det är ekens ollon Ju :P

Ok, jag vet att det inte är en ek, men jöööööö :P

2009-10-15 @ 13:30:33

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0