Höstlov .

Åhh va skönt. Guuuud vilken underbar sovmorron jag ska ta imorrn !

Idag hade jag bara en liten fjuttig lektion på två timmar, men skapligt välbehövlig!
Klockan elva kom Modeloden och hämta upp mig så stack vi och käka oxfile, till lunch. Lyx ! Svinasmåttigotti.
Efter fooden stack vi ut på stan och shoppade.
En outfit tills på onsdag då det blir Partejjj och så hittade jag min nyårsklänning. Den bara satt där och var helt jävla småttig, åhhhhhhh! Faktiskt skönt att ha hela nyårsgrejjen fixad, brukar vara lite problem med det där må jag säga .
Nu ska jag städa igenom rummet som är obligatoriskt här hemma på fredagar, Tyyyypist. Sen blir det en dusch och sen blidde det en KalleBalle.
Hörs Hej !


Haha jag & mina små prylar.
En liten klubba som liksom sitter ihop så ska man suga på varsin sida.
Fatta cjutit, Lady o Lufsen style typ :)


Hahaha.
Man kan ju alltid prova ;)

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0