new veek.

Igår  var jag och modeloden på nya Beck i höstmörkret. Superbra !
& imorgon börjar desperata. Småtti !
och ikäll äre hollywood kärringar, så jävla komiskt program. Hon Montasami är svinrolig! Pratar ju som en bajskorv. haha.

Idag har det varit en slapp dag i skolan, först naturkunskap sen lite svedich och sen lite småföretagande.
& sen efter skolan tog jag och Vickan en promenad, det var längesen det, vi gick ju visserligen bara till bussen vilket inte alls är speciellt långt. Men ändå. Mycho bra!

Nu måste jag fortsätta med stilarbetet, redovisning på onsdag.
Ha det småtti .

     
     
     

Kommentarer
Postat av: viick

usch vilka fuula bilder på mig :O haha!

2009-10-05 @ 21:04:55
Postat av: Carro

Shinkig :P haha

2009-10-06 @ 13:41:13

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0