Onsdag !

Igårkväll piper det till i mobilen och ett smsbjörn har kommit från Linn.
Typ såhär:
- Vad är det för bild av dig, som blivit taggad på Facebook? Du är ju nästan naken.

Hahaha, kutar som en dåre till datorn, in på fejsboken och kollar.
Asså, jag skulle verkligen velat sett mig då !! hahaha
Inte fan hittar jag nån bild där inte.
Ringer upp till Linn helt förtvivlad och frågar va fan då för bild?
Hon säger då att jag ska läsa smset igen.
Läser igen och ser att man kunde bläddra ner typ 10 sidor & så var det ett sånt där lur medelande.
Koooomiskt!! Asrädd.

Idag i alla fall, det är redan onsdag, dagarna går typ läskigt fort, övade Bella föning på mig och sen var dagen slut. Slappilicious må jag säga. Skööönt !
Nu snart kommer Djea hit och hälsar på, ska få min present hon köpte i London, MÅSTE klippa mig, måla hennes tånaglar och lite såntdär. Småtti !

  

Kommentarer
Postat av: viick

hahahahhaah såå jävla klockrent sms! jaag blev liiiv rädd må jag säga! hahah

ses u later på lovet rockkärring, för nu far jag till skåneland ;) byebye! Pussili <3

2009-10-21 @ 16:31:35
Postat av: Carro

Haha, rockkärring :P

Åhhhhh, ha det så Kuuuuwl.

Vi ses på onsdag ;)

Bajs bajs din cjutunge <3

2009-10-21 @ 17:50:56
Postat av: Linn

Din lilla snygging : ) Inte ofta man ser dig i platt hår! Haha jag tycker sms:et var apdåligt, jag fatta på en gång att man skulle trycka ner. Däremot inte Jon, som kolla på mig med en arg blick MOAHA

2009-10-21 @ 18:14:31
URL: http://holward.blogg.se/
Postat av: jossi

haha jag fick också deädr smset men gick faktiskt knappt på de, men de är roligt för dom som gört haha! Cjutig du va i lite rakt hååriiii (: <3

2009-10-21 @ 19:01:41
Postat av: p

jaaaaaaaaaaaaaavla snygg bild!!!!!

2009-10-22 @ 11:01:38
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha jag kan tänka mig Jons blick :D haha.



Taacccccckkkk !!!

2009-10-23 @ 18:02:43
URL: http://pallopin.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0