UF Kickoff

Igår var det UF kickoff i musikens hus. I stort sätt var hela dagen värdelös förutom den sista timmen då en asrolig kille berätta om han och hans komipisars ideér. Skratta mig igenom hela skiten! Grym.
Sen bar det av hemmåt igen och plugga tills dagens redovisning, styla en kändis* & det gick bra ! Idag har vi även tvättat och stylat varandras hår, Bellabjörnen blev grymt snygg i mina plattångslockar !
Och nu är jag förkyld, igen. Jucho. Måste börja tänka på att sliska fram alla varma kläder tror jag. Usch!
Imorgon är det torsdag, veckorna går jävlit fort. ASBRA, drygt ett år kvar till Wacken !! Ahhhhhhh. Småtti !

     
     

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0