15/9

Haha vilken dag i skolan idag må jag säga !
Klockan tio.00 började dagen med min sista skolfotografering någonsin. Fick sitta i år. Jucho.
I alla fall så fick jag ett utav mitt vanliga skrattanfall som vanligt och är tvungen att skrika stopp och hålla för handen för ansiktet.
Så på två utav tre kort gapskrattar jag och håller handen för ansiktet. Haha !
Sen så var det typ 6 flikkor som råkade komma lite sent så dom missade hela fotograferingen. Men tur som dom hade lyckdes fotograferna klämma in en tid senare på dagen. Tur för min del med må jag säga. Lyckades hålla mig för skratt den andra gången i alla fall.
Lite senare på dagen ändå kommer en Sara och säger att vi ska ha våran studentskiva den 1 maj!!!!!!!!
1 MAJ! Nej det går inte. Tänk då hur sliten och sliskad man kommer vara, sista april dagen innan liksom. Nej nej.
Då fick vi samla ihop frisörtreorna som vi ska ha tillsammans med och prata ut. Dom ville strongt bara ha den 1 maj när det finns ett ledigt datum den 31 maj på Bj. Så dumt. Men i alla fall efter jävligt mycket om och men och tjafs hit & dit lyckades vi få den 31 maj inbokat. YES! Småtti.
Så mina vänner, skriv i almenackan !

Imorrn äre öppethus i skolan.
8.30-20.00. Fy fan !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0