Hahaha jag dör .

Imorse kom det en gammal frisörlärare till mig som nagelkund. Lite speciell kan man ju säga.
Hahaha asså..
Vi sitter och snackar och sådär och hon börjar komma in på hår. Helt plötsligt säger hon att alla här inne ser ut som sönderblonderade häxor i håret. & hon menade det! Guuuuuud! Hur kan man säga nåt sånt? Fy fan, det var ju nästan komiskt. Som tur var sa hon ju i alla fall: Äcsh, du är väll söt i håret och en annan tjej var också söt. Men alla andra hade häxhår. Hahaha.

& sen frågade hon mig om jag hade naturkunskap som ett ämne.
Jag svarar ja.
Vad heter eran lärare då? Johan tror jag säger jag.
Mhm, e han bra eller?
Ja, eller nja, han är borta mestadels och vi har prov på tisdag och i stort sätt så vet jag inte riktigt vad det är vi har prov på. Så nej, så bra är han inte. Säger jag.
Nehepp, säger hon. Det är min son.
Fyyyyy fan, jag blev röd upp över öronen. Det var bara att komma med en bortförklaring, ehm eh jaha. Fast asså han är väldigt rolig. Haha komiskt !

Resten av dagen har jag tränat dekoration och fått lösnaglar. Småtti !

     
     
     


Kommentarer
Postat av: Linopino

Haha! kommer du ihåg det här då Carro "hehe aa den var bra" i kiosken och "meen gud här är det ju mklädningsrum...huuu!?"

Tror jag skrattar så jag dör :D Ses imorgon småttiunge<3

2009-09-17 @ 21:02:27
Postat av: Carro

haha omklädnings rummet, just fan !!! kalsonger överallt . hahah

puss pårej.

2009-09-19 @ 16:21:30

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0