bajspuppa

Hej alla !
Antar att alla partar eller gör någe annat ruligt nu...
Själv sitter jag i syrrans & jokisch lägenhet. Ska övernatta här, jobbar ju imorrn oxå så tjänar in lite pengslingar på att inte ta bussen hem och tillbaka.
Dom två är på middag så jag sitter här och myser lite. Har diskat och småttat runt, känner mer och mer att jag verkligen skulle vilja få mitt egna nu. Så fort jag får ett jobb drar jag från min lilla håla därhemma.
Nu ska jag öppna mitt kinderägg och förhoppningsvis går det nå bra på tnv me, sen ska jag försöka få tag på min Kalle och byta några cjutiga ord, Antar att han inte svarar...
Aja, ha en fin lördakväll :)

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0