Fredag

Å så var det fredag igen.
Ska jobba hela helgen så det blir inte så mycket till helg för mig men det blir pengar.
& pengar betyder shopping.
Så fort jag har pengar på kontot ryker dom.
En av mina största passioner i mitt liv.
Tycker Pauline har rätt i sin åsikt om pengar, pengar gör dig gladare,
om någon påstår något annat ljuger dom.

Jag och Josse tog en tripp ner på stan idag efter Sv nationella för att kolla runt.
Jag blir som tokig när jag ser nåt som faller mig i smaken vilket händer ganska ofta och jag inte kan köpa det.
Som tex att gå in i en skobutik utan pengar gör en dum i huvet. Man går in ändå...
I alla fall så fann jag mina studentskor, perfekta. Det känns mycket bra !

Jaha, blir väll till att gå till sängs relativt tidigt ikväll då.
Ha det småtti !

Kommentarer
Postat av: pauline

hahah verkligen:)puss på dig!

2010-04-24 @ 13:24:41
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0