Komiskt !

Blev en tripp till Gränby Centrum idag tillsammans med Modeloden.
Hon skulle klippas så under tiden passade jag på att shoppa :)

Hahaha, dumma unge !
Jag knatade in på Lindex för att köpa mig en ny Bh.
Hittade en cjutig och tänkte jag skulle provan, så in i provhytten och börjar klä av mig.
När jag provat klart och ska ta av den (står utan någon bh alls) rycker en liten flicka bort drapperiet och står där o glor och fnissar.
Fort som tusan täcker jag ju mina stackars bara tuttar med händerna och säger :
Eh, hehe, det här är mitt provrum så nu får du gå ut. Vilket hon inte gör och jag kan ju inte släppa händerna för då blir det ju en total flaschning!!
Nej, då kommer mamman in !!
: oj oj oj, jag får ursäkta, säger hon. & flickan säger, : men mamma, hon tyckte det var kul, hon skrattade ju!
I helvete heller ! Dumma unge. Lite pinsamt var det ju !
Men det blev en bh i alla fall :)

         
         
         

Kommentarer
Postat av: vidriii

HAHAHA du är så stöörd, undra vad ungen tänkte!

2010-04-12 @ 10:19:13
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: Carrsling

Hoppas ungen fick men för livet :P hahaha

2010-04-12 @ 18:40:35

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0