Skola

Sjukt rolig förmiddag i skolan idag !
Har underbara vänner.
Vi hade en svin lång rast innan nästa lektion så vi passade på att
kopiera en massa viktiga papper. SJÄLVKLART kan vi ju inte bara kopiera som normala människor.
Nej, vi skulle ju såklart ner me huvuna i kopieringsapparaten oxå.
Mahaha, så jävla rolit !
Kan ju säga att jag hade ganska ont i ögonen efter alla bilder...

         
         
         

Hahaha, vi är knäppa i skallen !

Imorgon ska syrran med till skolan och bli galafixad.
Vi har vår eximination i smink, hår och lackning imorgon.
Det måste gå bra !

Känner min lite smått hänging nu faktiskt, tror jag härjat för mycket på sistone.
Ont i halsen och huvudvärk.
Får fixa mig en varm kopp te nu och krypa ner i soffan, snart desperata.

Hej sålänge !



Kommentarer
Postat av: vidriii

HAHA vilka jäävla bilder

2010-04-14 @ 15:13:06
Postat av: Anonym

kooooooomisch !

2010-04-14 @ 17:05:39

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0