Stridsråtta

| Mahaha, stridsråtta. KUUUL! |
det är Josse & Jag de.

Åh det är så jävla mycket i skolan nu, och långt framöver dessutom.
Min lilla hjärna sliskar ihop..
Sitter och spånar på mitt "tal" som jag ska redovisa på tisdag nästa vecka,
Svenska B muntliga nationella. Usch !
Måste skriva mitt PM tills imorrn och jag har noll ideér, men va fan. Hur svårt kan det va?!

Imorgon ska iallafall min lilla mod med till skolan.
Vi ska sminka 40+ are för sista gången.
Hon har ju varit med några gånger nu så jag kan varje liten rynka.
Det är bra, allt måste vara perfekt nu på slutspurten.

På torsdag är det praktik och sen äre SISTA APRIL !!
En av de bästa dagarna på hela året. Vi har jämt så underbart jävla kul !
& sen så är det ju faktiskt maj, alla studentskivor kör igång, ska på en redan den 4:e och så är det ju typ bara en månad kvar till studenten. Herregud...



Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0