Feeeeestivaal

Igår jobbade jag sista dagen, nu är jag ledig en hel vecka.
Igår tog jag bussen hem till Kalle, blev en lungn kväll för oss. Innan han muckade blev han erbjuden jobb och idag började han jobba i Skövde. Fan asså, känns som att han börjar om lumpen på nytt nu. Kommer hem helger, ibland varannan. Fy, nästa gång han kommer hem är om 1½ vecka. Jouu!

I alla fall kom Moden till Västerås tidigt i morse idag,
hämtade upp mig och så drog vi direkt till polisen och hämtade mitt pass.
Tack godegud att det hann komma!
Fixade även massa annat skit som måste med imorrn.
Torr shampoo-det viktigaste! , öronproppisar, växlat pengar, en jävla massa!
Imorrn klockan tre går bussen. Mahhhhh faaan va kuuul!

Nu drar vi
Hej på er.




Kommentarer
Postat av: vidriii

HA DET SÅ ROLIGT!! =D

2010-08-04 @ 22:43:05

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0