Ny weeka

Solen sken redan 6.30 imorse, det blir så otroligt mycket lättare att gå upp då.
Det var lungt på jobbet, skönt. Dock kom inte bussen imorse men jag lyckades komma i tid ändå, sen tidigare ikväll missade jag bussen hem men jag hade Frida att prata och skratta med hela vägen så :)

Ikväll har hela familjen suttit bänkade framför tvn här hemma,
fångarna på fortet har ju för tusan börjat igen, lika bra som förr.
Gåt gubbens röst blir jag tokig på, vidri! Han har varit med i en barnfilm jag inte kan sätta ord på, kan det vara ålen i lilla sjöjungfrun?!

Hihi, jag & moden börjar köra stenhårt på det här med Sushi nu, Mikaku blev det igår.
Men jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag gillar det eller inte,
får småtta några gånger till tror jag.

         
         


Kommentarer
Postat av: vidriii

haha han är ju med i Vi hade iallafall tur med vädret ju, PAPPAN! hatar rösten :P

2010-08-24 @ 11:48:39

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0