skoltider

Hmm, Vickan, lillsyrran gick upp tidigt idag.
Skolan började efter sommarlovet så hon skulle iväg och börja 9:an.
Jag hade faktiskt också velat gått upp (tidigt), fixat mig lite småfin sådär
som man alltid gjorde första dagen efter lovet och träffat alla igen,
speciellt Josse, Vickan & Linn.
Har väll vant mig vid tanken att aldrig gå till skolan igen, men fan va trist ändå.
Jag boorde vara trött på det, som alla andra, min gymnasietid var ju till och med fyra år (ett år av total uttråkning). Jag skulle ju kunna fortsätta plugga men det är inte det jag menar, inget plugga vidare, nej jag vet inte vad jag vill.. Har man för stora drömmar tro?
Äsch, framtiden ligger vid mina fötter :)



Kommentarer
Postat av: josse

jag vill nog också börja skolan igen!!! juoh

2010-08-18 @ 11:47:20
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0