Måndag

Hmm, Ja! I fredags kom ju Kallen min hem till världen igen.
Vi drog ihop ett gäng, käkade på god restaurang och gick sen på bio.
The Expendables. Filmen var ju dock liiite för mycket pang och bomm
& för lite cjutkärlek men den hade sina stunder. Hihi.
Det blev mycket sent den kvällen så var trött när jag skulle upp till jobbet på lördagen.
Det kan vara bland det värsta jag vet att gå upp tidigt när Kallen ligger kvar och sover i sängen.
Det var så sjukt mycket folk så dagen gick fort.
På lördagkvällen blev det tacomiddag och sen sällskapspel i Huddunge hela natten, riktigt trevligt.
& igår blev det filmmys i Västerås, sista kvällen innan han drog iväg till Skövde igen, blev sent även igår så var tröttbjörn idag igen, Ikväll blir det tidigt! 10-19 imorrn.

         
         
         
         
         

Var ju på Bröderna Karlsson förra söndagen kom jag på, det var braa tyckte jaa.
Kolla det, den var rolig :)


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0