Wacken dag 1

Onsdag.
Vi kom fram till Tyskland - Wacken runt 8.00 på morgonen, helt slut efter 17 timmars bussresa.
Åhh, jag är så glad att dom där bussresorna är över, det var en plåga för hela kroppen.

Just den här dagen var det inte så speciellt bra väder.
Det kom en dödsskur som gick över ganska fort som tur var. Men det fortsatte att vara lite grådisigt hela dagen.
Denna dag tillbringade vi mestadels på den gryyyymt STORA metal market som fanns på området. Det tog oss faktiskt alla fyra dagar innan vi var klara med den marknaden. Småttiroligt! Hittade lite fina grejjor :)

Jag visste att denna festival skulle vara stor men jag hade aldrig kunnat föreställa mig detta. Alltså guuud.! Tror det var runt 75 000 människor i år och tänk er att att 95% av alla har ett varsitt tält. Sjukligt stor camping.
Vilken festival som helst kommer nu kännas fjuttig i jämförelse med den här.!

Welcome to Wacööööööön



Första frullen





Mmm det här var vad man stötte på.
Det här var fräsch egentligen ska ni veta!



Hittade de här skorna. Haha, cjutiga. Men vem van vill ha sånna här skor?



Första bilden utanför vårt lilla camp :)




Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0