Wacken dag 2

Torsdag.
Fan asssssååååå. Varför gick alla nakna?!
Hahaha jag har snoppar snoppar snoppar fastklistrat på min hjärna, & det är INTE nån vacker syn!! Det var helt tokigt mycket folk som ville lufta tydligen.

Denna kväll var det jag kom för i stora drag, IROOOOOON MAIIIDEN!!
Första gången jag såg dom och det var as bra! Det var lite synd att man såg lite dåligt, det var alldeles för mycket människor, storbildsskärmen var det man fick titta på mest men det var hur jäkla bra som helst ändå!!
Jag sitter och kollar på filmer som jag spelade in och guuuuud va jag längtar tillbaka, redan.

Vi var och köpte Wacken tröjjor


        Linnea                            Linn               Jag                Malin


 Iron Maiden



SmåttiBra!



Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0