Wacken dag 3

Fredag.
Vi hade så jävla fel om vädret.
Det stod på alla vädersidor att det skulle regna litegranna varje dag & att det skulle vara temperaturer under 20 grader. Därför hade ju vi alla packat helt fel kläder. Som tur var hade jag lagt i ett par skorts.
Men på kvällarna blev det faktiskt riktigt kyligt och tjocktröjjorna gjorde sig fint. Det kom till och med rök ur munnen på kvällarna..

Den här kvällen var galen. Höjdpunkten var ju Arch Enemy och vi
småttade loss som galningar. Fy fan va bra det var!

Dock var det en grej som FÖRSTÖRDE för oss. Det låter lite knasigt men det var som om vi var i Turkiet, där alla är som tokiga i blondiner. Precis så var det.
Alla var som galna, det fotades så mycket att jag blev helt snurrig i huvet av alla blixtar. Vi fick till och med skriva autografer på en mans jacka. Just ja, det kom fram en kille, han verkligen kramade om mig och försökte dra ifrån mig från Malin som jag just då gick med. - I´l take her now, sa han. Jaha, haha? & Malin ba, NOOOOOO, You cant buy her.. Hahaha. Nä det är svårt att förklara men det var mycket tokigt folk där i alla fall.

Galet mycket folk. Går inte att beskriva.
Jag hoppade upp på Linneas axlar och det ända man kunde se åt alla håll var ett hav av människor. Så jäkla häftigt, synd att man inte kunda fånga allt på bild.



Här står vi och rockar till Arch Enemy.



Juste, vi knallade in till byn på dagen för att leta efter en automat.
Vilken grej festivalen verkar vara för dom som bor i Wacken.
Alla husen i byn hade smyckats ut med flaggor och andra atteraljer.
De hade fixat barer och sånt på sina egna trädgårdar, småflickor satt längs vägkanten och sålde hembakade muffins & andra småpojkar hade byggt lådbilar som dom körde runt alla alcohol till folk, för pengar. Vilken fest!
Dessa små pojkar som satt och skrek Waaaacken gick vi förbi längs vägen.



Jag ligger och pustar ut på Malin med ett skyddande paraply.
Det var liiiite varmt..



Kommentarer
Postat av: Anonym

GOOOOD!!! du är så jävla snygg carro! seriöst du borde bli modell för typ smink och sånt :)

2010-08-09 @ 21:36:19
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0