Wacken dag 4

Lördag.
Sista party dagen, fan va skitig man var! Vidrigt.
Det kändes verkligen som det droppade fettslsk från mitt hår :P
Vaknade upp av att svetten rann i pannan, igen, så det var bara att stiga upp,
slut som människa kan jag säga att man kände sig.
Men det hindrade inte oss. Fan va kul vi hade det den dagen!
Bästa på hela festivalen, skrattde konstant hela dagen, av allt..

Joel fick en makeover, dog av garv!



Jag & Linn med våra fina leggings.



Hahaha, Linnea. Hahaha



Så här såg Linneas fötter ut :P Naaasty




Vi drack svingoda drinkar.



Jag & Malin stötte på massa konstiga människor. Inte mer än vanligt egentligen, men vi bestämde oss för att ta kort på alla.



Tysklands största gravidmage, på en man..



Sen var vi på upptäcktsfärd runt om på campingen.
Åh, herregud. Ett minne jag tror vi behåller för oss själva :P Haha!




Det här har varit så otroligt jävla kul.
Jag vill verkligen tillbaka 2011, dumma jäkla bussresa bara...
Tack älskade vänner för att jag har er!

Det är var bara en bråkdel av alla mina bilder, resten finns på facebook.









Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0