Work

Näee, nu går veckorna lite för fort kan jag tycka.
Det är helg igen och inte alls långt kvar till September månad. Usch kallt!

Det går i alla fall frammåt på jobbet, har otroligt många kunder,
 går på löpande band :)
& lite dricks får jag också då och då,
dagarna går aningen fortare när jag har något kreativt att göra.
Igår kom Moden och hämta mig vid sex, vi drog faktiskt och käkade sushi. Börjar gilla den där skiten nu. Fast hur fan kan man tycka om ingefäran undrar jag, det smakar tvål blandat med parfym typ. Konstig stark smak.
Imorrn är jag ledig, det blir 20 års middag följt av party hemma hos Linnéa, ska bli jätte roligt :)
Kalle kommer inte hem i helgen så får komma utan sällskap, det får gå ändå! Jag får sakna honom en vecka till, fy jucho!

Mamma har köpt hem något nytt grafitti nagelllack så ska småtta på det nu, vi får se om det blir nå fint, tvivlar påt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0