Yesterday

Det blev ingen storkbjörn innan bion igår, utan alla blev ju tydligen sviiin sugna på Sushiäckel. Så det fick bli Sushi Yama för dom och glass för mig. Men faktiskt så beställde jag en ynka sushibit, för jag vill verkligen lära mig tycka om det, det ser ju så jäkla aptitligt ut :) men det blev ett fail som vanligt. Smakar bara fisk av alltihopa! Juoo! & om jag ska vara ärlig så var Eclipse inte heller så mycket att hurra för. Det börjar bli lite utdraget med allt nu, på något vis.. Mja, men i övrigt var det en mycket trevlig kväll ! :)

         
         
         
         

Imorrn jobbar jag från 9-18, sen småttar jag vidare till cjutiKalle :)
Hare moj bien!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0