20.38

Efter en mycket lång tågresa från Skövde, buss vidare till Uppsala mötte Moden upp mig där. Idag vart det julshopping för hela slanten och jag är faktiskt nästan klar med alla mina klappar. Bra! Innan alla pengar på kontot slösades bort till mig själv.. Inslagningen kvar, det är roligt. Jag tycker om att göra fina paket. Nu ska jag käka lite sen ska jag kolla julkalendern. Haha jag älskar den!! Om det var nån som kolla typ förra avsnittet eller nåt, avsnitt 5 kanske det var. Jag dog av skratt. Hon, flickan med håret i familjen. Hon är ju klockren! Hahaha, när hon skulle iväg till sin första skoldag och hon inte kunde duscha för att det inte fanns nå varmvatten. - Jag kan inte gå till skolan utan att duscha håret, då kommer jag bli mobbad för fett hår. Mohohoaa, precis som jag.. Mycket komiskt. Hotell knorren. Haha, ja ja skitsamma. Imorrn är det tillbaka till jobbet! Hej sålänge!
Bilder från julbordet med jobbet:






Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0