Senaste dagarna

Kom hem för ett tag sen. Varit i Uppsala men vännerna och kikat på The Town. Grym film! Spännande rakt igenom. Det känns fressten som att det var ett tag sen jag var hemma, har varit hos Kalle i Västerås sen i fredags men imorrn blir det jobb, jag undrar om man orkar åka in lite tidigare och kolla mellandagsrean. Kanske lika bra att jag låter bli egentligen, måste spara alla pengar tills vi åker till FUNÄSDALEN v.2 ! Åh fy fan va kul! Äntligen lite åka av. Nu tycker jag julen är slut, men det är den väll?! Va fort det har gott, mycket party blev det. Och nästa blir nyår, sen är det januari och det blir dags att bestämma vilken festival vi ska på. Jag vill till Wacken igen. Efter det har man nåt att se fram emot och då kommer tiden gå fort och det blir sommar igeeeen! Åhh. Hörrni, ni vet sånna här självlysande stjärnor man kan sätta i taket, jag var helt förtjust i sånna när jag var mindre. Hela mitt tak i rummet var fyllt men jag tog bort alla av någon anledning när jag blev större. Det ångrar jag. I alla fall så fick jag ett paket fulllt med sånna där stjärnor i julklapp, (jag vet, jag är barslig) och jag ligger och kollar på dem just nu! Så fint och cjutigt, mitt lilla tak. Alldeles romantiskt. Hihi. Ska väll försöka sleepa nu då. God natt!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0