Fin Dag !

Igår fyllde Kerstin år, Kalles Mod. Jag slutade jobba halv sex så tog bussen direkt till Västerås. Ett stort grattis!!
Jag undrar om hon klurat ut min & Kalles present än.? Vi köpte en slags vinhållare och tanken med den var att man måste lösa ett slags lås innan man får upp vinet. Riktigt klurig. Och snygg faktiskt!
Det bjöds på smörgåstårta och prinsesstårta, mycket trevligt.
Idag vaknade vi upp tidigt i Heby. Blev en timmes snosning men efter det var vi redo för en heldag ute på isen. Var inte så taggad till en början kan jag säga. Rally och sånna grejjer en hel dag ute i kylan, på nån sjö liksom men fasiken va kul jag har haft! Kalle har lärt mig sladda som en jävel, jag är stolt över mig själv!! Och faktiskt så lånade han till och med ut crossen. Jag åkte inte själv såklart med tanke på att jag aldrig ens suttit på en cross men han fick sitta bakpå och förklara. Mycket duktig! Men nu har jag ont i stjärtbenen må jag säga..
Isrally, cross, snöskoter, pulka efter fyrhjuling och korvgrillning har alltså min dag bestått av. Mycket friskluft, mina kinder är fortfarande alldeles rosiga och rödblommiga.
Imorgon jobbar jag från 12-20 så ikväll blir det lungt. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0