Fredag

Idag har jag jobbat hela dagen.
Det är förvånandsvärt lungt för att vara endast en vecka till jul.
Ganska skönt faktiskt.
I helgen blir det en dag ledigt och en dag jobba. Imorrn kväll ska jag och mina vänner i alla fall ha våran årliga lilla julbord/julklappskväll. Det ska bli jätte mysigt!
Åh vet ni, jag har precis kollat klart på Dagboken som gick på tv4+ ikväll. Filmen står uppe i min bokhylla och jag har sett det minst tusen gånger men den var minst lika bra som förra gången, BÄTTRE. Jag kan inte fatta att jag aldrig tröttnar. Men det är någonting med den där berättelsen, helt fantastisk.
Linnéa & Jag förra årets julfest hemma hos Jon.

P.S Idag börjar Kalles 4 veckors ledighet, Lycklig!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0