In Skovde

Halloo.
Vetni vad jag är nånstans.
I Skövde..
Hos Kallen min.
Det var väll ganska så på tiden att jag kom hit och hälsade på. Jag jobbade till 17.00 igår, sen så drog vi nästan direkt. Men det var ju årets sämsta väglag så vi fick krypa fram emmellanåt. Det tog flera timmar att komma hit. Det är långt hit till Skövde alltså. Åh, det är så typiskt att han hittat något han älskar att göra så jävla långt bort! Just nu är han och jobbar och jag vill ta mig ner mot stan. Det vore kul att se sig om lite här. Men jag vet inte om jag vågar. Hihi. Just nu vet jag inte vad som händer utanför. Det är något som tutar skithögt, det bara dånar i skallen. Haha. Har tillbringat hela förmiddagen i sängen och kollat alla sex avsnitt på årets julkalender. Har hört många kommentarer om att den iår äntligen var bra. Och det är den. Än så länge är den riktigt rolig.
Det var synd att jag glömde ta med min kamerasladd hit. Jag har många bilder att visa. Bla på mina nya naglar som är helt galna. Jag sa att jag ville ha något extremt och det har jag då verkligen gått in för, crazy. Hmm, sen i fredags var jag och Kalle ut i Västerås på en restaurang som heter Tabazco. Vi firade tre års dagen. Hur mysigt och trevligt som helst var det. Ett jätte fint ställe med god mat och bra service. I lördags var ju hela jobbet till Scandic på kvällen och svullade julbord. Inte lika fint och lyxigt som när jag, syrran och Mod var på Gillet men helt klart godkänt. Dock är det en grej som inte vill försvinna ur min lilla hjärna. På julbordet hade dem gjort som små avdelningar. En fisk avdelning, varmrätter, kött m.m. Alltså fy fan, på köttbordet låg det slemmiga, alldeles babyrosa, kokta grisfötter. Det kan ha varit det vidrigaste jag sett på mycket länge. Om ni har käkat grillad kyckling nån gång så kan man, om man vill lägga märke till deras skinn som ser lite knottrigt ut. Så såg dom där jävla klövarna ut. Åhh så äckligt. Den synden är fast klistrad i hjärnan och varje gång jag råkar tänka på det sliskar det ur totalt. Aja skitsamma, nu ska jag väll försöka göra något vettigt innan han kommer hem. Ikväll ska vi mysa. Knata till affären ska jag göra. Ha det jätte bra. Puss hej

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0