Fettosvull semmeltisdag.

Blev, som tur var ingen långvarig förkylning.
Känner mig redan bättre, hoppas det inte blir värre !
Kände mig även lite extra snäll idag så efter skolan gick jag förbi ett konditori & köpte en semla till syrran som jag traskade dit med :)
Tog bussen hem och gick in på Tempo och köpte tre till, till Moden och Padren.
Mmm, mycket snäll ! Det är ju trotsallt fettistisdagen.

När jag kommit hem blev det påhittat att vi skulle in till Uppsala igen!, jag och Mod för att köpa mat tills på fredag, då det blir 20 års party här hemma :D Massa massa mat ligger det nu i vårt kylskåp !
Hittade även ett svinsnyggt armband och ringar och en tröja... Typist !

Nej, nu måste jag plugga ! Prov imorgon.
Hej sålänge.


Kommentarer
Postat av: Jolle

Bra Carrsling, du måste bli frisk =D

2010-02-16 @ 21:08:56
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/
Postat av: Carro

Aaaa nu e jag frisk snart :D

2010-02-17 @ 15:04:10

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0